Lista osób przyjętych do klas pierwszych:
Od 6 maja 2020r. rusza rekrutacja do klas pierwszych i wyższych szkoły podstawowej .
– Dzieci z rejonu / zameldowane lub z potwierdzonym miejscem zamieszkania w rejonie/ przyjmowane są z urzędu . Rodzice wypełniają Zgłoszenie oraz oświadczenie:
Razem ze zgłoszeniem prosimy zainteresowanych rodziców o wypełnienie wniosku o przyjęcie do świetlicy szkolnej (zakładka: świetlica)
– Wnioski o przyjęcie do szkoły podstawowej wypełniają rodzice dzieci spoza rejonu. Podlegają one postępowaniu rekrutacyjnemu zgodnie z harmonogramem:
– Zgłaszanie do klas 2-8 polega na wypełnieniu Podania oraz oświadczenia:
Zainteresowani rodzice uczniów klas 2-3 wraz z podaniem wypełniają kartę zgłoszenia do świetlicy.
Ze względu na trwającą epidemię kontakt z sekretariatem jest ograniczony. Odpowiednie dokumenty /zgłoszenia, wnioski , podania/ należy pobrać i wypełnić , a następnie wysłać /skan, ew. zdjęcie dokumentu/ do szkoły. Dokumenty do klas 1-3 na adres: sekretariat03@zso8gdynia.pl/
Dokumenty do klas 4-8 na adres: sekretariat@zso8gdynia.pl/
REKRUTACJA TRWA OD 6 do 29 MAJA 2020R. DO GODZ. 15.00
Dla osób, które nie mają możliwości pobrania i przesłania dokumentów drogą mailową, druki zostały wyłożone w korytarzu szkoły – dla klas 1-3 szkoła przy ul. Wiczlińskiej 93, dla klas 4-8 szkoła przy ul. Wiczlińskiej 50A. Wypełnione i zapakowane w kopertę można wrzucać do specjalnie przygotowanych skrzynek. Szkoła jest otwarta w godz. 8.00-15.00.
Za prawidłowość wypełnienia dokumentów odpowiada osoba składająca wniosek.
ZASADY PRZYJMOWANIA DO KLASY PIERWSZEJ
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 37 W GDYNI
ROK SZKOLNY 2020/2021
1.Dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły przyjmowane są z urzędu bez postępowania rekrutacyjnego na podstawie zgłoszenia (do pobrania na stronie internetowej szkoły).
2. Zgłoszenie przyjęcia do klasy pierwszej składa się do dyrektora Szkoły Podstawowej nr 37 w Gdyni drogą elektroniczną (skan dokumentu) lub w wyznaczonym miejscu w szkole (informacja na stronie szkoły).
3.Dzieci zamieszkujące poza obwodem szkoły mogą być przyjęte do szkoły na podstawie wniosku, jeżeli szkoła dysponuje wolnymi miejscami w klasach pierwszych i po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego.
4.Wniosek o przyjęcie do klasy pierwszej może być złożony do nie więcej niż trzech wybranych szkół. We wniosku określa się kolejność wybranych publicznych szkół w porządku od najbardziej do najmniej preferowanych.
5.Postępowanie rekrutacyjne przeprowadza komisja rekrutacyjna powołana przez dyrektora szkoły.
6.Wyniki postępowania rekrutacyjnego podane zostaną do publicznej wiadomości w formie:
– listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,
-listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do klasy pierwszej.
7.W terminie 7 dni od podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych, rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do klasy pierwszej.
8.Uzasadnienie sporządza się w ciągu 5 dni od dnia wystąpienia rodzica z wnioskiem o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do klasy pierwszej.
9.Przyjmuje się następujące kryteria i ich wartość punktową potwierdzające spełnienie kryterium:
a/ Kandydat, którego rodzeństwo uczęszcza do szkoły podstawowej, do której składany jest wniosek – 50 pkt,
b/ Kandydat, który uczęszcza w bieżącym roku szkolnym do oddziału przedszkolnego w szkole, w której jest składany wniosek – 40 pkt.
c/ Niepełnosprawność kandydata – 30 pkt.
d/ Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie – 30 pkt.
e/ Wielodzietność rodziny kandydata – 30 pkt.
f/ Objęcie kandydata pieczą zastępczą – 30 pkt.
g/ Miejsce pracy co najmniej jednego z rodziców kandydata znajduje się w obwodzie szkoły, do której składany jest wniosek – 20 pkt.
h/ Kandydat, który uczęszcza w bieżącym roku szkolnym do przedszkola położonego w obwodzie szkoły podstawowej, do której składany jest wniosek – 10 pkt.
10.Potwierdzeniem spełnienia poszczególnych kryteriów są załączniki do wniosku w formie oświadczeń rodziców.