Dzieje się ...

WYNIKI KONKURSU "ODERWIJ SIĘ OD ..."

Ogłaszamy wyniki konkursu „Oderwij się od …”. I miejsce zajęła praca wykonana przez Borysa Kryzel z klasy 6E. Dwie, które zdaniem Jury zasłużyły na wyróżnienie zostały wykonane przez Zosię Nowaczyk z klasy 6D oraz Mateusza Kozłowskiego z klasy 4B. 

Gratulujemy !!!

Borys Kryzel

Zosia Nowaczyk

Mateusz Kozłowski

OGŁOSZENIE !!!

Z wielką radością chcemy poinformować, iż podsumowaliśmy I semestr konkursów Samorządu Uczniowskiego Sp. 37 w Gdyni i wspólnie z Radą Rodziców przygotowaliśmy dla nagrodzonych i wyróżnionych upominki wraz z dyplomami. 

Nagrody można odbierać od czwartku 1 kwietnia w szkole (w portierni białej szkoły).

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy !!!

"Logo Samorządu Uczniowskiego SP.37"

Wojciech Lauterbach klasa 6e

"Gotowanie na ekranie"

I miejsce
Pola Markowicz klasa 5a
II miejsce
Sofia Duks Gocalves klasa 0a (szkoła zielona)
Bartłomiej Kozak 8b
Wyróżnienie Szymon Stachura 7d, Amanda Szymlet 7b.

"Szalony bałwan z byle czego"

I miejsce
Laura Bebkiewicz 4d
II miejsce
Konrad Chwalik 4a
III miejsce
Angelika Dobrowolska 5a

"Ozdoba wielkanocna"

I miejsce
Jakub Smoliński 5a
II miejsce
Kalina Czajkowska 5b
III miejsce
Marika Pozańska 4b
Wyróżnienie
Mikołaj Prętnik 6c

KONKURS "ODERWIJ SIĘ OD ..."

KONKURS WIELKANOCNY

Ogłaszamy konkurs na  pisankę wielkanocną lub zajączka wielkanocnego.
Prace wykonane w dowolnej formie należy dostarczyć do szkoły i zostawić w portierni do 25.03. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 31.03 – nagroda niespodzianka !!!

 

WASZE PRACE

RELACJA Z TYGODNIA DZIEWCZYNY I CHŁOPAKA

4B

4D

5A

6A

6C

7A

SZKOLNY TYDZIEŃ DZIEWCZYNY I CHŁOPAKA

 WŁĄCZCIE SIĘ DO AKCJI SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

ZGADNIJ KTO TO

Wyszukajcie w swoich zbiorach zdjęcia z okresu niemowlęcego lub przedszkolnego.
Wyślijcie do osoby w klasie, która będzie koordynatorem (organizatorem) konkursu.

PRZEBIERZ SIĘ, A POWIEM CI KIM JESTEŚ

Druga akcja polega na ucharakteryzowaniu się (przebraniu) za kogoś z klasy. Zadaniem osób z klasy będzie odgadnięcie za kogo się przebraliście.

Zróbcie ciekawą relację z przebiegu wydarzenia, udokumentujcie wydarzenie w dowolny sposób i prześlijcie na adres:

holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl

dobska.jolanta@zso8gdynia.pl

MIŁEJ ZABAWY 😊

REGULAMIN WOLONTARIATU W ZSO 8 W GDYNI

E-WALENTYNKA

Wyniki konkursu na „Szalonego bałwana z byle czego”

 I miejsce – Laura Bebkiewicz kl. 4D
II miejsce – Andżelika Dobrowolska 5A oraz Konrad Chwalik kl. 4A

GRATULUJEMY !!!

 

Konkurs na „Szalonego bałwana z byle czego”

 Zbuduj, sklej, wyklej, użyj plasteliny, modeliny, klocków, plastikowych opakowań itp.
i wyczaruj nietuzinkowego bałwana.
Wyślij zdjęcie na adres: holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl lub dobska.jolanta@zso8gdynia.pl 
Konkurs trwa do 11.02

Tydzień Zdrowego Odżywiania

Konkurs polega na przygotowaniu zdrowego posiłku podczas lekcji wychowawczej wraz z wychowawcą. Danie należy zaprezentować go w dowolnej formie, a finalny efekt przesłać na adres: holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl lub dobska.jolanta@zso8gdynia.pl .
Zabawa trwa od 27.01 do 3.02 . Wyniki ogłosimy na kolejnym spotkaniu dnia 8.02

Może to być : filmik, prezentacja, zdjęcie , kolaż – jak kto woli 🙂

WOŚP

Lista do WOŚP jest już zamknięta!

WOŚP

Wolontariusze (i ich rodzice), którzy zapisali się do pracy w WOŚP są proszeni o zapoznanie się z warunkami udziału w akcji oraz regulaminem wolontariusza, zamieszczonymi poniżej.
 Na pewno nie będziemy mogli zrobić sztabu w szkole z powodu obostrzeń spowodowanych koronawirusem. Uczniowie nie będą mogli chodzić z puszkami sami, tylko w obecności osoby pełnoletniej, która będzie za nią odpowiedzialna. 
Do 26 listopada proszę przesłać zdjęcie do identyfikatora na adres holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl , w tytule podając: WOŚP – imię i nazwisko, klasa. Zdjęcie nie może być mniejsze niż 600×800 pikseli, w formacie jpg. Należy również podać takie dane jak: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, e-mail, nr telefonu do rodzica oraz do wolontariusza, adres zamieszkania z kodem pocztowym, miastem, ulicą i numerem domu i lokalu.
Bez tych informacji nie możemy zacząć procedury zapisów wolontariuszy. Po wygenerowaniu i wydrukowaniu oświadczeń, rodzic musi przyjść do szkoły i je podpisać. Terminy będą podawane na bieżąco. 

KONKURS NA LOGO SU SP37

Autorem logo SU SP37 i zwycięzcą w konkursie jest Wojciech Lauterbach z klasy 6E. 
GRATULUJEMY!!!

"ZBIERAMY DLA HOSPICJUM"

Potrzebne artykuły:

– produkty żywnościowe (na śniadanie i kolację);
– chemia gospodarcza;
– pampersy (rozmiar „0” i „1”;
– soki dla dzieci;
– środki opatrunkowe (gaza 1m jałowa, niejałowa);
– kompresy włókninowe 10×10.

 

Do 4 grudnia produkty można przynosić na portiernię "białego" budynku ZSO 8 przy ulicy Wiczlińskiej 50a.

"UPIORNA KLASA"

W czwartek i w piątek ubiegłego tygodnia (29.10-30.10) robiliście „upiorne” zdjęcia. Poniżej galeria konkursowa. Komisja wyłoni zwycięzcę.
WYNIKI KONKURSU
Komisja konkursowa jednogłośnie uznała, że wszystkie klasy, które wykonały „upiorne zdjęcie” zasłużyły na nagrodę. Mamy nadzieję, że podobała się zabawa. GRATULUJEMY!!!

"UPIORNA KLASA"

Już w czwartek i w piątek (29.10-30.10) osoby chętne z klasy mogą się przebrać i pomalować upiornie, a nauczyciel na jednej z lekcji poprosi o włączenie kamerek i zrobi printscreena całej klasie. Klasa umawia się na konkretny dzień i konkretną lekcje z nauczycielem.
Wybierzemy najfajniejsze zdjęcie „Upiornej klasy” – wszystkie opublikujemy na stronie SU. Będzie też indywidualna nagroda specjalna dla najbardziej ucharakteryzowanej osobowości.
Życzymy upiornie miłej zabawy 🙂

Wyniki wyborów do Samorządu Uczniowskiego

Dzień Pidżamy

W poniedziałek 5 października, członkowie Samorządu Uczniowskiego białej szkoły zorganizowali Dzień Pidżamy i Szalonych Fryzur.  Zobacz jak się bawiliśmy.