Dzieje się ...

Konkurs Wielkanocny

Samorząd Uczniowski ogłasza konkurs na  pisankę wielkanocną lub zajączka wielkanocnego.Prace wykonane...

Read More

E-WALENTYNKA

Chcesz uczcić święto zakochanych? Tęsknisz za tradycyjną skrzynką walentynkową? Chcesz...

Read More

Plany na maj/czerwiec

  1. „Klasowe majowe szaleństwo” – zróbcie w czasie klasowej wycieczki (w dniach 04-09.05) najbardziej kreatywne zdjęcie/zdjęcia jakie możemy sobie wyobrazić, stwórzcie kolaż i gotowy projekt prześlijcie do 11.05 – wysyła gospodarz na maila: holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl (w temacie: klasa i tytuł kolażu) – konkurs. Słodka nagroda dla klasy
  2. 13.05 – „Dzień Bezguścia”
  3. 16.05 g.19.00 bardzo ważne i obowiązkowe spotkanie SU online – będziemy omawiać:
    • regulamin Masterchefa+ Jury
    • pomysły na Festyn 1 czerwca (tez lista chętnych do pomocy)
    • dni tematyczne
  4. 9.06 – Dzień przyjaciela – plakat/kolaż – konkurs indywidualny
  5. 14.06 – Letni dzień nakrycia głowy (bez kapturów) i okularów słonecznych
  6. 21.06 – I Masterchef Junior 37:
    • do 10.06 – film + przepis (w przepisie składniki i sposób przygotowania) 1 popisowej potrawy w grupie 2 osobowej jako eliminacje – do 5 minut – na końcu filmu proszę o wpisanie imion i nazwisk osób biorących udział w eliminacjach + klasa

Wieczór filmowy

Zmiana terminu "wieczoru filmowego" !!!

Informujemy, że "wieczór filmowy" został przeniesiony na środę 13 kwietnia godz. 17:30 - 20:00

Dnia 13.04 (środa) odbędzie się I Wieczór Filmowy dla uczniów klas 4-8 SP 37 w Gdyni w godzinach 17.30 -20.30.

Bilety do kupienia przy wejściu do kina dnia 13.04 przy odpowiednim wejściu.

Na wieczorze będzie wyświetlany 1 film wybrany przez społeczność szkolną w wyniku głosowania .

Szczegółowy regulamin imprezy oraz zgoda będzie dostępna na stronie szkoły od 25.03

Wydrukowane  zgody należy przynieść podpisane przez rodzica i oddać w portierni szkoły do dnia 8.04 ( piątek)

 

Kolorowe dni

Samorząd Uczniowski zaprasza do wspólnej zabawy

23.03 – ubieramy się na czerwono 

31.03 – ubieramy się na niebiesko 

04.04 – ubieramy się na różowo 

12.04 – ubieramy się na zielono 

22.04 – ubieramy się na czarno 

27.04 – ubieramy się na brązowo

PLANY SAMORZĄDU NA II SEMESTR

„Dzień bez plecaka”, czyli wyobraźnia nie zna granic!!

Regulamin

W poniedziałek dnia 21.03 zapraszamy wszystkich uczniów do wzięcia udziału w „Dniu bez Plecaka”, czyli wyobraźnia nie zna granic!

Tego dnia należy zamienić plecak szkolny na inne nosidła – kosze, walizki, wózki itp. Oczywiście przyjście do szkoły bez plecaka nie zwalnia Ciebie z zabrania wszystkich potrzebnych tego dnia rzeczy.

08.04 ( piątek ) – „Wieczór filmowy”

Każda klasa ma za zadanie wybrać 1 film na kolejne zebranie SU, które odbędzie się 21.03 o godz. 19.00 na Teams.
18 klas = 18 filmów
Na podstawie Forms społeczność szkolna wybierze 2 spośród nich , które będziemy wyświetlać tego wieczoru.
Zapraszamy do wyboru filmu klasowego.
Na wieczór filmowy obowiązywać będzie bilet wstępu zakupiony w ciągu dnia w piątek oraz legitymacja szkolna.

Szczegóły regulaminu wkrótce!!

Kącik gier podwórkowych

Od środy można przynosić do szkoły, kto ma na zbyciu skakanki, frisby, gumy do skakania itp. – wszystkie rzeczy, które mogą posłużyć innym uczniom do miłego spędzenia czasu wolnego na przerwach.

Planujemy również zakupić pudełka z kreda chodnikową !!

Wielkanocna szafka

Od 1 do 11.04 zapraszamy do udziału w konkursie „Wielkanocna szafka”. Udekoruj swoja szafkę w tych dniach świątecznie i zdobądź tytuł – „Mistrza dekoracji”.

Kolorowe dni

Kolejny pomysł SU na dzień w innym kolorze (rozpiska do końca kwietnia 😊)

23.03 – ubieramy się na czerwono

31.03 – ubieramy się na niebiesko

04.04 – ubieramy się na różowo

12.04 – ubieramy się na żółto

22.04 – ubieramy się na zielono

27.04 – ubieramy się na brązowo

Ustalenia na zebraniu SU dnia 29.11.2021

  1. Mikołajkowy Dzień – 6 grudnia – ubieramy się na czerwono, świątecznie. Odpowiedzialna za to wydarzenie jest – Julia Januchta (powiadomienie w klasach i plakat informacyjny);
  2. Do 3.12 – Zbieramy utwory do świątecznej playlisty, która będzie puszczona (6.12, 21.12) z radiowęzła w porozumieniu z LO – link to forms – odpowiedzialny Karol Szumlas ( powiadomienie w klasach);
  3. 14 grudnia – szukanie czapek Świętego Mikołaja – na 5 z lekcji . Klasa wybiera jednego przedstawiciela , który będzie reprezentował klasę w tym wydarzeniu. Słodka nagroda zasponsorowana przez RR. Reprezentanci klas 5A, 6B,6C, 7A, 7C – muszą pojawić się w szkole – godzinę wcześniej ( bo zaczynają lekcje od 6 godziny lekcyjnej). Zbiórka reprezentantów o godz. 12.00 na holu A200 przy portierni  – odpowiedzialna za to wydarzenie jest Zuzanna Bukowska ( powiadomienie klas i plakat informacyjny)
  1. 17 grudnia – Świąteczna kartka z życzeniami dla wybranej klasy – odpowiedzialna za to wydarzenie jest Inga Ewald (powiadomienie w klasach i plakat informacyjny). Kartka ma być w formacie A4 – kolorowa , z życzeniami świątecznymi. Gotowe kartki wieszamy do dnia 20.12 na tablicy (na której wisiały życzenia na Dzień Życzliwości).

REGULAMIN WOLONTARIATU W ZSO 8 W GDYNI

WOŚP Regulamin wolontariusza (załącznik pdf

Uczniowie nie będą mogli chodzić z puszkami sami, tylko w obecności osoby  pełnoletniej , która będzie za nią odpowiedzialna . Proszę o przesłanie na adres holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl zdjęcia do identyfikatora do 10.12  mail w tytule:  WOŚP – imię, nazwisko, klasa 

 

Podane niżej informacje również do 10.12 !!!! Bez tych informacji i zdjęcia nie możemy zacząć procedury zapisów wolontariuszy (po wygenerowaniu i wydrukowaniu oświadczeń, rodzic musi przyjść do szkoły i je podpisać, terminy będę podawać na bieżąco) 

Imię  numer domu i lokalu 

Nazwisko Pesel    

Data urodzenia ulica 

Email 

Nr telefonu do rodzica i do siebie (+48 …….) 

Adres zamieszkania 

Kod pocztowy Miasto 

Wyniki wyborów do Samorządu Uczniowskiego 2021 / 2022

wyborySU

WYNIKI KONKURSU "ODERWIJ SIĘ OD ..."

Ogłaszamy wyniki konkursu „Oderwij się od …”. I miejsce zajęła praca wykonana przez Borysa Kryzel z klasy 6E. Dwie, które zdaniem Jury zasłużyły na wyróżnienie zostały wykonane przez Zosię Nowaczyk z klasy 6D oraz Mateusza Kozłowskiego z klasy 4B. 

Gratulujemy !!!

Borys Kryzel

Zosia Nowaczyk

Mateusz Kozłowski

OGŁOSZENIE !!!

Z wielką radością chcemy poinformować, iż podsumowaliśmy I semestr konkursów Samorządu Uczniowskiego Sp. 37 w Gdyni i wspólnie z Radą Rodziców przygotowaliśmy dla nagrodzonych i wyróżnionych upominki wraz z dyplomami. 

Nagrody można odbierać od czwartku 1 kwietnia w szkole (w portierni białej szkoły).

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy !!!

"Logo Samorządu Uczniowskiego SP.37"

Wojciech Lauterbach klasa 6e

"Gotowanie na ekranie"

I miejsce
Pola Markowicz klasa 5a
II miejsce
Sofia Duks Gocalves klasa 0a (szkoła zielona)
Bartłomiej Kozak 8b
Wyróżnienie Szymon Stachura 7d, Amanda Szymlet 7b.

"Szalony bałwan z byle czego"

I miejsce
Laura Bebkiewicz 4d
II miejsce
Konrad Chwalik 4a
III miejsce
Angelika Dobrowolska 5a

"Ozdoba wielkanocna"

I miejsce
Jakub Smoliński 5a
II miejsce
Kalina Czajkowska 5b
III miejsce
Marika Pozańska 4b
Wyróżnienie
Mikołaj Prętnik 6c

KONKURS "ODERWIJ SIĘ OD ..."

KONKURS WIELKANOCNY

Ogłaszamy konkurs na  pisankę wielkanocną lub zajączka wielkanocnego.
Prace wykonane w dowolnej formie należy dostarczyć do szkoły i zostawić w portierni do 25.03. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 31.03 – nagroda niespodzianka !!!

 

WASZE PRACE

SZKOLNY TYDZIEŃ DZIEWCZYNY I CHŁOPAKA

 WŁĄCZCIE SIĘ DO AKCJI SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

ZGADNIJ KTO TO

Wyszukajcie w swoich zbiorach zdjęcia z okresu niemowlęcego lub przedszkolnego.
Wyślijcie do osoby w klasie, która będzie koordynatorem (organizatorem) konkursu.

PRZEBIERZ SIĘ, A POWIEM CI KIM JESTEŚ

Druga akcja polega na ucharakteryzowaniu się (przebraniu) za kogoś z klasy. Zadaniem osób z klasy będzie odgadnięcie za kogo się przebraliście.

Zróbcie ciekawą relację z przebiegu wydarzenia, udokumentujcie wydarzenie w dowolny sposób i prześlijcie na adres:

holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl

dobska.jolanta@zso8gdynia.pl

MIŁEJ ZABAWY 😊

E-WALENTYNKA

Wyniki konkursu na „Szalonego bałwana z byle czego”

 I miejsce – Laura Bebkiewicz kl. 4D
II miejsce – Andżelika Dobrowolska 5A oraz Konrad Chwalik kl. 4A

GRATULUJEMY !!!

 

Konkurs na „Szalonego bałwana z byle czego”

 Zbuduj, sklej, wyklej, użyj plasteliny, modeliny, klocków, plastikowych opakowań itp.
i wyczaruj nietuzinkowego bałwana.
Wyślij zdjęcie na adres: holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl lub dobska.jolanta@zso8gdynia.pl 
Konkurs trwa do 11.02

Tydzień Zdrowego Odżywiania

Konkurs polega na przygotowaniu zdrowego posiłku podczas lekcji wychowawczej wraz z wychowawcą. Danie należy zaprezentować go w dowolnej formie, a finalny efekt przesłać na adres: holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl lub dobska.jolanta@zso8gdynia.pl .
Zabawa trwa od 27.01 do 3.02 . Wyniki ogłosimy na kolejnym spotkaniu dnia 8.02

Może to być : filmik, prezentacja, zdjęcie , kolaż – jak kto woli 🙂

WOŚP

Lista do WOŚP jest już zamknięta!

WOŚP

Wolontariusze (i ich rodzice), którzy zapisali się do pracy w WOŚP są proszeni o zapoznanie się z warunkami udziału w akcji oraz regulaminem wolontariusza, zamieszczonymi poniżej.
 Na pewno nie będziemy mogli zrobić sztabu w szkole z powodu obostrzeń spowodowanych koronawirusem. Uczniowie nie będą mogli chodzić z puszkami sami, tylko w obecności osoby pełnoletniej, która będzie za nią odpowiedzialna. 
Do 26 listopada proszę przesłać zdjęcie do identyfikatora na adres holownia.katarzyna@zso8gdynia.pl , w tytule podając: WOŚP – imię i nazwisko, klasa. Zdjęcie nie może być mniejsze niż 600×800 pikseli, w formacie jpg. Należy również podać takie dane jak: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, e-mail, nr telefonu do rodzica oraz do wolontariusza, adres zamieszkania z kodem pocztowym, miastem, ulicą i numerem domu i lokalu.
Bez tych informacji nie możemy zacząć procedury zapisów wolontariuszy. Po wygenerowaniu i wydrukowaniu oświadczeń, rodzic musi przyjść do szkoły i je podpisać. Terminy będą podawane na bieżąco. 

KONKURS NA LOGO SU SP37

Autorem logo SU SP37 i zwycięzcą w konkursie jest Wojciech Lauterbach z klasy 6E. 
GRATULUJEMY!!!

"ZBIERAMY DLA HOSPICJUM"

Potrzebne artykuły:

– produkty żywnościowe (na śniadanie i kolację);
– chemia gospodarcza;
– pampersy (rozmiar „0” i „1”;
– soki dla dzieci;
– środki opatrunkowe (gaza 1m jałowa, niejałowa);
– kompresy włókninowe 10×10.

 

Do 4 grudnia produkty można przynosić na portiernię "białego" budynku ZSO 8 przy ulicy Wiczlińskiej 50a.

"UPIORNA KLASA"

W czwartek i w piątek ubiegłego tygodnia (29.10-30.10) robiliście „upiorne” zdjęcia. Poniżej galeria konkursowa. Komisja wyłoni zwycięzcę.
WYNIKI KONKURSU
Komisja konkursowa jednogłośnie uznała, że wszystkie klasy, które wykonały „upiorne zdjęcie” zasłużyły na nagrodę. Mamy nadzieję, że podobała się zabawa. GRATULUJEMY!!!

"UPIORNA KLASA"

Już w czwartek i w piątek (29.10-30.10) osoby chętne z klasy mogą się przebrać i pomalować upiornie, a nauczyciel na jednej z lekcji poprosi o włączenie kamerek i zrobi printscreena całej klasie. Klasa umawia się na konkretny dzień i konkretną lekcje z nauczycielem.
Wybierzemy najfajniejsze zdjęcie „Upiornej klasy” – wszystkie opublikujemy na stronie SU. Będzie też indywidualna nagroda specjalna dla najbardziej ucharakteryzowanej osobowości.
Życzymy upiornie miłej zabawy 🙂

Wyniki wyborów do Samorządu Uczniowskiego

Dzień Pidżamy

W poniedziałek 5 października, członkowie Samorządu Uczniowskiego białej szkoły zorganizowali Dzień Pidżamy i Szalonych Fryzur.  Zobacz jak się bawiliśmy.

Houston! Mamy problem… Strona jest w trakcie gruntownej przebudowy. Niektóre funkcje działają topornie, a pojedyncze będą problematyczne. Przepraszamy za utrudnienia.

Wkrótce strona będzie gotowa!